9/03/2011

ercan turgut neredesin ey talih görünmedin bir türlü çok yalvardım allahım güldürmedin bir türlü

    9/03/2011 04:49:00 ÖS   No comments

ercan turgut neredesin ey talih görünmedin bir türlü çok yalvardım allahım güldürmedin bir türlü şarkı sözleri ve video klibi



neredesin ey talih
ercan turgut neredesin ey talih görünmedin bir türlü çok yalvardım allahım güldürmedin bir türlü şarkı sözleri:

Neredesin ey talih
Görülmedin bir türlü
Çok yalvardım ağladım
Güldürmedin bir türlü

Bekledim hep ümitle
Bekledim hep hasretle
Elimden biran bile
Sen tutmadın bir türlü

Halim yok yorgun musun
Küs müsün kırgın mısın
Sen bana dargın mısın
Hiç gelmedin bir türlü

Adresin yok yerin yok
Bir izini gören yok
Neredesin bilen yok
Sır vermedin bir türlü

Yoluna güller saçtım
Kapımı sana açtım
Yalnız sana muhtaçtım
Anlamadın bir türlü

seyyah1906

seyyah1906

Çeşitli haberler teknoloji haberleri sağlık haberlerinden oluşan video blogu
Ana sayfaya gitmek için →

Hiç yorum yok:
Write comments

FİKRİNİ SÖYLE

© 2014 Video blogunuz. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.