9/03/2011

ercan turgut ben aşkımdan fazla sana tutuldum ümitle yolunu bekledim durdum sevda treni

    9/03/2011 04:55:00 ÖS   No comments

ercan turgut ben aşkımdan fazla sana tutuldum ümitle yolunu bekledim durdum sevda treni şarkı sözleri ve video klibi



sevda treni
ercan turgut ben aşkımdan fazla sana tutuldum ümitle yolunu bekledim durdum sevda treni şarkı sözleri:

Ben aşkımdan fazla sana tutuldum
Ümitle yolunu bekledim, durdum
Onu getirecek son umudumdun
Sen beni aldattın sevda treni

Hiç değilse bana gelmez deseydin
Sevgilim orada mutlu deseydin
Bu sonsuz hasreti sen dindirseydin
Yolun mu şaşardı sevda treni ?
Sevda treni

Beklediğim garda durmadın bile
Haykırdım peşinden, duymadın bile
Hasretim içimde bitmeyen çile
Durup bindirmedin sevda treni

Hiç değilse bana gelmez deseydin
Sevgilim orada mutlu deseydin
Bu sonsuz hasreti sen dindirseydin
Yolun mu şaşardı sevda treni ?
Sevda treni

seyyah1906

seyyah1906

Çeşitli haberler teknoloji haberleri sağlık haberlerinden oluşan video blogu
Ana sayfaya gitmek için →

Hiç yorum yok:
Write comments

FİKRİNİ SÖYLE

© 2014 Video blogunuz. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.