8/03/2011

orhan ölmez yalvarayımmı iyi düşün bir tanem bu aşk bizi üzmeden ayrılalımmı

    8/03/2011 12:42:00 ÖS   No comments

Orhan Ölmez Yalvarayım mı Iyi Düşün Bir Tanem Bu Aşk Bizi Üzmeden Ayrılalım mı şarkı sözleri ve video klibi



yalvarayımmı iyi düşün
Orhan Ölmez Yalvarayım mı Iyi Düşün Bir Tanem Bu Aşk Bizi Üzmeden Ayrılalım mı şarkı sözleri:

Yar sonuna kadar sürer mi? aşk
Can bir kere daha kalırsa yalnız dayanamaz
Gün sabahı görünce biter mi? aşk
Gün güneşi bulunca kolay kolay ayrılamaz

Daha yolun başında Aşkın kapısında
Ayrılalım mı? yoksa susup öylece
Aşkın çıkmazında kaybolalım mı?

Yaralandım kaç kere
Delice sevdim diye
Niyetim yok bir daha
Kaldıramam ki

Cesaretim yok benim
Yeni bir aşk oyununa
Sonra hüsran olursa
Dayanamamki

Ben giderim sen boşver
Bana biraz izin ver
Yalavarayım mı? iyi düşün birtanem
Bu aşk bizi üzmeden ayrılalım mı?

seyyah1906

seyyah1906

Çeşitli haberler teknoloji haberleri sağlık haberlerinden oluşan video blogu
Ana sayfaya gitmek için →

Hiç yorum yok:
Write comments

FİKRİNİ SÖYLE

© 2014 Video blogunuz. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.