8/13/2011

müzeyyen senar o yeşil gözlere bakmaya doyamam beni öldürseler leylam senden ayrılamam

    8/13/2011 11:41:00 ÖS   No comments

müzeyyen senar o yeşil gözlere bakmaya doyamam beni öldürseler leylam senden ayrılamam şarkı sözleri ve video klibi



o yeşil gözlere bakmaya
müzeyyen senar o yeşil gözlere bakmaya doyamam beni öldürseler leylam senden ayrılamam şarkı sözleri:

O yeşil gözlere leylam bakmaya doyamam
Beni öldürseler leylam senden ayrılamam
Seni bir gün bile leylam görmezsem dayanamam
Beni öldüreseler leylam senden ayrılamam

Ne olursun yine leylam gitme uzaklara
Düşürürler seni leylam belki tuzaklara
İstemem gitme leylam başka kucaklara
Ölürüm de yine leylam senden ayrılamam

Güfte - Beste : Zeki Duygulu
Makam : Hicaz Form : Şarkı Usul : Sofyan

seyyah1906

seyyah1906

Çeşitli haberler teknoloji haberleri sağlık haberlerinden oluşan video blogu
Ana sayfaya gitmek için →

Hiç yorum yok:
Write comments

FİKRİNİ SÖYLE

© 2014 Video blogunuz. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.