8/10/2011

hakan taşıyan nere gizlendimse aşikar oldum hedefte gördüler sensiz iki gün

    8/10/2011 05:27:00 ÖS   No comments

hakan taşıyan nere gizlendimse aşikar oldum hedefte gördüler sensiz iki gün şarkı sözleri ve video klibi



sensiz iki gün
hakan taşıyan nere gizlendimse aşikar oldum hedefte gördüler sensiz iki gün şarkı sözleri:

Nere gizlendiyem asikar oldum
Hedefde gördüler sensiz iki gün
Dertler avci oldu ben sikan oldum
Insafsiz vurdular sensiz iki gün

Ayagima prangalar taktilar
Gözlerimi dagladilar, yaktilar
Iki koldan, bir anlimdan caktilar
Carmaga gerdiler sensiz iki gün

Kagida almadilar dileklerimi
Yarasalar emdi iliklerimi
Bükülmez sandigim bilekerimi
Kirk yerden kirdilar sensiz iki gün

Ayagima prangalar taktilar
Gözlerimi dagladilar, yaktilar
Iki koldan, bir anlimdan caktilar
Carmaga gerdiler sensiz iki gün

Besteciler: Cemal Safi / murat şenpınar

seyyah1906

seyyah1906

Çeşitli haberler teknoloji haberleri sağlık haberlerinden oluşan video blogu
Ana sayfaya gitmek için →

Hiç yorum yok:
Write comments

FİKRİNİ SÖYLE

© 2014 Video blogunuz. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.