8/01/2011

gönül akkor ağlama anne benim için ağlama bende herkes kadar aldım acılardan

    8/01/2011 04:43:00 ÖS   No comments

Gönül Akkor Ağlama Anne Benim Için Ağlama Bende Herkes Kadar Aldım Acılardan şarkı sözleri ve video klibi



ağlama anne benim için
Gönül Akkor Ağlama Anne Benim Için Ağlama Bende Herkes Kadar Aldım Acılardan şarkı sözleri:

Ah ne hayatlar ümidiyle
Zamansız yollara düştük
İlk yenilen biz değildik elbet
Gün oldu dünyaya küstük

Ağlama anne benim için ağlama
Ben de herkes kadar aldım acılardan
Ağlama anne benim için ağlama
Ben de herkes kadar yarandım

Sen ne olur çocukluğumu sakla
Tek kalan bu elimde avucumda
Ağlama anne benim için ağlama

Her birimiz başka bir hikaye anne
Bu ayrılıklar niye
Sen yine bir ninni söyle bana
Yavrum uyusun da büyüsün diye

Besteciler: k. mountakis

seyyah1906

seyyah1906

Çeşitli haberler teknoloji haberleri sağlık haberlerinden oluşan video blogu
Ana sayfaya gitmek için →

Hiç yorum yok:
Write comments

FİKRİNİ SÖYLE

© 2014 Video blogunuz. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.