8/01/2011

biricik ellerini çekin benden yarim bugün gider oldu bu ayrılık neden oldu

    8/01/2011 04:21:00 ÖS   No comments

biricik ellerini çekin benden yarim bugün gider oldu bu ayrılık neden oldu şarkı sözleri ve video klibi



ellerini çekin benden
biricik ellerini çekin benden şarkı sözleri:

ellerini çekip benden,
yarim bugün giden oldu
hem sever hem sevilirdik,
bu ayrılık neden olduğ.
yar aşkıyla yana yana
ayrı düştüm ellere ben
ama senden ayrı gezen
yürek değil, beden oldum.
yandı yürek kebap oldu
gül bahçemde hazan oldu
ben ki senden ayrılmazdım
bu ayrılık neden oldu
yar aşkıyla yana yana
ayrı düştüm ellere ben
ama senden ayrı gezen
yürek değil beden oldum.

seyyah1906

seyyah1906

Çeşitli haberler teknoloji haberleri sağlık haberlerinden oluşan video blogu
Ana sayfaya gitmek için →

Hiç yorum yok:
Write comments

FİKRİNİ SÖYLE

© 2014 Video blogunuz. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.