7/31/2011

suavi sende başını alıp gitme ne olur tut ellerimi hayatta hiç bir şeyim az olmadı senin kadar

    7/31/2011 04:48:00 ÖS   No comments

suavi sende başını alıp gitme ne olur tut ellerimi hayatta hiç bir şeyim az olmadı senin kadar şarkı sözleri ve video klibi



sende başını alıp gitme
suavi sende başını alıp gitme ne olur şarkı sözleri:

Ben suyumu kazandım da içtim
Ekmeğimi böldüm de yedim
Alkışı duydum ihaneti gördüm
Sesim de oldu sessizliğimde
Seviştiğimde oldu benim

Sen de başını alıp gitme ne olur
Ne olur tut ellerimi
Hayatta hiç birşeyim az olmadı senin kadar
Ve hiçbir şeyi özlemedim
Seni özlediğim kadar
Sende başını alıp gitme ne olur
Ne olur tut ellerimi

seyyah1906

seyyah1906

Çeşitli haberler teknoloji haberleri sağlık haberlerinden oluşan video blogu
Ana sayfaya gitmek için →

Hiç yorum yok:
Write comments

FİKRİNİ SÖYLE

© 2014 Video blogunuz. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.