7/22/2011

sezen aksu başımda saçlarım vardı deli rüzgarlarım vardı benim meskenim dağlardır

    7/22/2011 11:52:00 ÖS   No comments

sezen aksu başımda saçlarım vardı deli rüzgarlarım vardı benim meskenim dağlardır şarkı sözleri ve video klibi



benim meskenim dağlardır
Başım dağ saçlarım kardır
Deli rüzgarlarım vardır
Ovalar bana çok dardır
Benim meskenim dağlardır dağlar

Şehirler bana bir tuzak
İnsan sohbetleri yasak
Uzak olun benden uzak
Benim meskenim dağlardır dağlar

Kalbime benzer taşları
Heybetli öter kuşları
Göğe yakındır başları
Benim meskenim dağlardır dağlar

Yarimi ellere verin
Sevdamı yellere verin
Elleri bana gönderin
Benim meskenim dağlardır dağlar

Bir gün kadrim bilinirse
İsmim ağıza alınırsa
Yerim soran bulunursa
Benim meskenim dağlardır dağlar

Söz: Sabahattin Ali Beste: Ali Kocatepe Düzenleme: Onno Tunç

seyyah1906

seyyah1906

Çeşitli haberler teknoloji haberleri sağlık haberlerinden oluşan video blogu
Ana sayfaya gitmek için →

Hiç yorum yok:
Write comments

FİKRİNİ SÖYLE

© 2014 Video blogunuz. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.