7/16/2011

selda bağcan dünyanın bütün çiçeklerini kaya çiğdemlerini öğrencilerimi getirin bana

    7/16/2011 10:03:00 ÖS   No comments

selda bağcan dünyanın bütün çiçeklerini kaya çiğdemlerini öğrencilerimi getirin bana şarkı sözleri ve video klibi



dünyanın bütün çiçekleri
Dünyanın bütün çiçeklerini
Kaya çiğdemlerini
Öğrencilerimi
Getirin bana, getirin bana

Bütün köy çocuklarını
Getirin bana, getirin bana

Son bir ders vereceğim onlara
Ve son şarkımı söyleyeceğim
Ve sonra öleceğim,
Ve sonra öleceğim.

Kır ve dağ çiçeklerini istiyorum
Kaderleri bana benzer
Yalnızlıkta açarlar
Kimse bilmez onları
Kaybolur kokuları

Yurdumun sevgili ve açsız çiçekleri
Hepinizi, hepinizi istiyorum
Gelin görün beni, gelin görün beni

Toprağı nasıl örterseniz
Öylece örtün beni

Ben bir köy öğretmeniyim,
Çiçek getirin,
Çiçek getirin örtün beni,
Yurdumun türkülerine gömün beni.

Albüm: Özgürlük ve Demokrasiyi Çizmek

seyyah1906

seyyah1906

Çeşitli haberler teknoloji haberleri sağlık haberlerinden oluşan video blogu
Ana sayfaya gitmek için →

Hiç yorum yok:
Write comments

FİKRİNİ SÖYLE

© 2014 Video blogunuz. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.