7/25/2011

neşe karaböcek artık sevmeyeceğim bütün kabahat benim ne kadar yalvarsan boş

    7/25/2011 04:05:00 ÖS   No comments

neşe karaböcek artık sevmeyeceğim bütün kabahat benim ne kadar yalvarsan boş şarkı sözleri ve video klibi



artık sevmeyeceğim
neşe karaböcek artık sevmeyeceğim bütün kabahat benim şarkı sözleri:

Artık sevmeyeceğim!.
bütün kabahat benim,
ne kadar ağlasan boş,
ne kadar yalvarsan boş
sana dönmeyeceğim..

bitsin artık bu çile
çekemem bile bile...
sen ne söylersen söyle
bu hayat geçmez böyle
sana dönmeyeceğim..
artık sevmeyeceğim..
.

ümitlerimi yıktın
hayallerimi kırdın,
benim ahımı aldın,
benim ahımı aldın
şimdi sende yalnızsın...

bitsin artık bu çile
çekemem bile bile
sen ne söylersen söyle,
bu hayat bitmez böyle..
sana dönmeyeceğim..
artık sevmeyeceğim..

seyyah1906

seyyah1906

Çeşitli haberler teknoloji haberleri sağlık haberlerinden oluşan video blogu
Ana sayfaya gitmek için →

Hiç yorum yok:
Write comments

FİKRİNİ SÖYLE

© 2014 Video blogunuz. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.