7/31/2011

mahzun kırmızıgül yine hasretli bir güne giriyorum hayalinle aklımdam çıkmıyorsun belalım

    7/31/2011 07:45:00 ÖS   No comments

mahzun kırmızıgül yine hasretli bir güne giriyorum hayalinle aklımdam çıkmıyorsun belalım şarkı sözleri ve video klibi



yine hasretli bir güne
mahzun kırmızıgül yine hasretli bir güne giriyorum belalım şarkı sözleri:

Yine hasretli bir güne
Giriyorum hayalinle
Aklımdan çıkmıyorsun belalım
Sensiz geçen akşamlarda
Yine başım belalarda
Mutlumusun oralarda belalım

Belalım
Yaban çiçeğim
Belalım
Aşkım gerçeğim
Belalım

Tek sevdiceğim
Belalım ah... yaralım

Sevdiğim dert ortağımsın
Hazanımsın baharımsın sen benim tek varlığımsın
Belalım

Sensiz geçen akşamlarda
Yine başım belalarda
Mutlumusun oralarda
Belalım...

seyyah1906

seyyah1906

Çeşitli haberler teknoloji haberleri sağlık haberlerinden oluşan video blogu
Ana sayfaya gitmek için →

Hiç yorum yok:
Write comments

FİKRİNİ SÖYLE

© 2014 Video blogunuz. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.