7/31/2011

mahzun kırmızıgül bu gurbetin geceleri soğuk olur çekilmez gariplerin ne derdi var annem annem

    7/31/2011 08:15:00 ÖS   No comments

mahzun kırmızıgül bu gurbetin geceleri soğuk olur çekilmez gariplerin ne derdi var annem annem şarkı sözleri ve video klibi



annem annem
mahsun kırmızıgül gariplerin ne derdi var annem annem şarkı sözleri:

Bu gurbetin geceleri
Soğuk olur çekilmez
Yalnızların ne derdi var
Yaşamayan bilemez

Bu gurbetin geceleri
Soğuk olur çekilmez
Gariplerin ne derdi var
Yaşamayan bilemez

Annem annem
Ben ne günler gördüm

Annem annem
Ben ne acılar çektim
Annem annem
Çok yalnız üzgünüm
Annem annem

Üşüyorum kimler sarsın beni
Özlüyorum kimler sevsin beni
Arıyorum şimdi nerelerdesin
Annem annem

Söz - Müzik : Mahsun Kırmızıgül

seyyah1906

seyyah1906

Çeşitli haberler teknoloji haberleri sağlık haberlerinden oluşan video blogu
Ana sayfaya gitmek için →

Hiç yorum yok:
Write comments

FİKRİNİ SÖYLE

© 2014 Video blogunuz. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.