7/17/2011

ibrahim tatlıses oturur derdini anlatır durur kendi dertlerini hiç bitmez sanır

    7/17/2011 03:01:00 ÖS   No comments

ibrahim tatlıses oturur derdini anlatır durur kendi dertlerini hiç bitmez sanır şarkı sözleri ve video klibi



oturur derdini anlatır
Oturur derdini anlatır durur
kendi dertlerini hiç bitmez sanır
bilmezler dinleyen hergün kahrolur
onlara teselli oluyorum ben

Bu dünyada insanların derdi tükenmez
anlatmakla dertlerinin çaresi gelmez
boyun büküp susacaksın yakınmadan tüm dertlere
hiç düşünme boşver gül geç kendine

Kimi der ki, seven beni terketti
kimi der ki, hayat canıma yetti
bilmezler başımdan çok geldi geçti
onlara da teselli oluyorum ben

seyyah1906

seyyah1906

Çeşitli haberler teknoloji haberleri sağlık haberlerinden oluşan video blogu
Ana sayfaya gitmek için →

Hiç yorum yok:
Write comments

FİKRİNİ SÖYLE

© 2014 Video blogunuz. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.