7/17/2011

ibrahim tatlıses elimde olsa hiç ağlarmıydım bel bağlarmıydım yıkılsın dağlar açılsın yollar

    7/17/2011 02:35:00 ÖS   No comments

ibrahim tatlıses elimde olsa hiç ağlarmıydım bel bağlarmıydım yıkılsın dağlar açılsın yollar şarkı sözleri ve video klibi



elimde olsa hiç ağlarmıydım
Elimde olsa hiç ağlar mıydım?
Elimde olsa bel bağlar mıydım?
Yıkılsın dağlar, açılsın yollar,
Senin elinden içim kan ağlar,
Yıkılsın dağlar, açılsın yollar,
Senin elinden, içim kan ağlar

Başımın tacı, kara sevdalım,
Gözümün nuru, başı belalım

Elimde olsa hiç sever miydim?
Elimde olsa dert çeker miydim?
Ayrılık çöktü, belimi büktü,
Senin hasretin, canıma yetti
Ayrılık çöktü, belimi büktü,
Senin hasretin, canıma yetti

Başımın tacı, kara sevdalım,
Gözümün nuru, başı belalım

seyyah1906

seyyah1906

Çeşitli haberler teknoloji haberleri sağlık haberlerinden oluşan video blogu
Ana sayfaya gitmek için →

Hiç yorum yok:
Write comments

FİKRİNİ SÖYLE

© 2014 Video blogunuz. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.