7/17/2011

ibrahim tatlıses bir görüşte aşık oldum sana delice bekliyorum gelmiyorsun

    7/17/2011 02:41:00 ÖS   No comments

ibrahim tatlıses bir görüşte aşık oldum sana delice bekliyorum gelmiyorsun şarkı sözleri ve video klibi



bir görüşte aşık
Bir görüşte aşık oldum sana delice
Bekliyorum gelmiyorsun bana bir gece
Izdırabım diner benim geldiğin gece
Ağlıyorum gülmüyorum inan her gece

Acı çektirmek mi bana maksadın zalim
Senden başka yoktur benim tutacak dalım
Gel elinle öldür beni çektirme yeter
Her gün zulmünden perişan olmadan halim..

İbrahim Tatlıses Bir Görüşte Aşık Oldum
İbrahim Tatlıses Bir Görüşte Aşık Oldum dinle
Bir Görüşte Aşık Oldum

seyyah1906

seyyah1906

Çeşitli haberler teknoloji haberleri sağlık haberlerinden oluşan video blogu
Ana sayfaya gitmek için →

Hiç yorum yok:
Write comments

FİKRİNİ SÖYLE

© 2014 Video blogunuz. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.