7/30/2011

hakkı bulut ben tövbemi geri aldım vefasız bir kuluna kandım zehir etti gençliğimi

    7/30/2011 11:34:00 ÖS   No comments

hakkı bulut ben tövbemi geri aldım vefasız bir kuluna kandım zehir etti gençliğimi şarkı sözleri ve video klibi



ben tövbemi geri aldım
hakkı bulut ben tövbemi geri aldım şarkı sözleri:

Nasıl içmeyim nasıl içmeyim
Nasıl içmeyim

Nasıl elveda demişim
Benim gibi içenlere
Bir kalpsize kapılıpta
Her gün acı çekenlere
Ben tövbemi geri aldım
Tanrım sen bağışla beni
Vefasız kuluna kandım
Zehir etti gençliğimi
Nasıl içmeyim

Belki sebep ayrıdır ya
İçmeden dert düşmez yarıya
Bir yazı yazmışlar kapıya
Sebepsiz içilmez diye

Hakkı Bulut Klasikler 2005 Albümü
Söz Müzik : Hakkı Bulu

seyyah1906

seyyah1906

Çeşitli haberler teknoloji haberleri sağlık haberlerinden oluşan video blogu
Ana sayfaya gitmek için →

Hiç yorum yok:
Write comments

FİKRİNİ SÖYLE

© 2014 Video blogunuz. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.