7/16/2011

ferdi tayfur ızdırap çemberi sardı beni cezasını çekiyorum sana aşık olmanın

    7/16/2011 07:36:00 ÖS   No comments

ferdi tayfur ızdırap çemberi sardı beni cezasını çekiyorum sana aşık olmanın şarkı sözleri ve video klibi



ızdırap çemberi sardı
izdirap cemberi sardi beni kollarina
cezasini cekiyorum sana asik olmanin

nerdesin simdi nerde
bak dustum ben ne hallere
denedim unutmayi
soz gecmiyor gonlume

bu temiz askin sonu husranla mi bitecek
omrumun bahari yolunda mi solacak

nerdesin simdi nerde
bak dustum ben ne hallere
denedim unutmayi
soz gecmiyor gonlume

seyyah1906

seyyah1906

Çeşitli haberler teknoloji haberleri sağlık haberlerinden oluşan video blogu
Ana sayfaya gitmek için →

Hiç yorum yok:
Write comments

FİKRİNİ SÖYLE

© 2014 Video blogunuz. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.