7/31/2011

ferdi tayfur şu feleğin akıl ermez işine duyar feryadımı duymazdan gelir

    7/31/2011 09:46:00 ÖS   No comments

ferdi tayfur şu feleğin akıl ermez işine duyar feryadımı duymazdan gelir şarkı sözleri ve video klibi



feleğin akıl ermez işine
ferdi tayfur şu feleğin akıl ermez işine şarkı sözleri:

Şu feleğin akıl ermez işine,
Duyar feryadımı duymazdan gelir,
Bir kötü kuluna muhtaç eğlerken,
Yaralı gönlüme derman mı verir?

Koşturdu peşinden bir ömür boyu,
Attı gurbet ele büktü boynumu,
Genç yaşımda kesti benim dertler yolumu,
Dertsiz yaşamaya ferman mı verir?
Off dertsiz yaşamaya çare mi verir?

Sevgiyi buldum da erişemedim,
Göz göze bakışıp gülüşemedim,
Bir araya gelip gelip dertleşemedim,
Derdimi dökmeye zaman mı verir?
Derdimi demeye fırsat mı verir?...

Yağmur yağıp nehirlerim taşarsa,
bahar gelip çiçeklerim açmazsa,
ya bir de yüreğimde yaram azarsa,
ah yaramı sarmaya lokman mı gelir,
yaramı sarmaya tabib mi gelir...

seyyah1906

seyyah1906

Çeşitli haberler teknoloji haberleri sağlık haberlerinden oluşan video blogu
Ana sayfaya gitmek için →

Hiç yorum yok:
Write comments

FİKRİNİ SÖYLE

© 2014 Video blogunuz. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.