7/26/2011

cengiz kurtoğlu geceler düşmandır bundan sonra bana yaşamak haram sensiz buralarda

    7/26/2011 10:54:00 ÖS   No comments

cengiz kurtoğlu geceler düşmandır bundan sonra bana yaşamak haram sensiz buralarda hain geceler şarkı sözü ve video klibi



hain geceler
Cengiz Kurtoğlu Hain geceler şarkı sözleri:

Geceler düşmandır bundan sonra bana
Yaşamak artık haram sensiz buralarda
Hayaller kurardık günlerce başbaşa
Seni alıp götürdüler kaldım bir başıma

Kadehlerde mutluluğu aradım günlerce
Tek dostum meyler oldu sensiz gecelerde
Düşenin dostu olmaz derlerdi inanmazdım
Senden başka kimseyi yar sayamadım

Derdime derman meyler
Dilim ismin heceler
Seni benden aldılar hain geceler
Güneşin doğduğu günler
Yaşamaktan da beter
Sana nasıl kıydılar hain geceler

Söz-Müzik: Hakan Altun & Sezgin Gezgin

seyyah1906

seyyah1906

Çeşitli haberler teknoloji haberleri sağlık haberlerinden oluşan video blogu
Ana sayfaya gitmek için →

Hiç yorum yok:
Write comments

FİKRİNİ SÖYLE

© 2014 Video blogunuz. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.