7/26/2011

cengiz kurtoğlu ağlıyorsun değilmi biliyorum sevgilim yalnızlık çekilmiyor

    7/26/2011 10:41:00 ÖS   No comments

cengiz kurtoğlu ağlıyorsun değilmi biliyorum sevgilim yalnızlık çekilmiyor sessizce ağladım şarkı sözleri ve video klibi



sessizce ağladım
Cengiz Kurtoğlu sessizce ağladım şarkı sözleri:

Ağlıyorsun değil mi
Biliyorum sevgilim
Yalnızlık çekilmiyor görüyorsun değil mi
Seviyorsun sevgilim
Saklıyorsun değil mi
Sen de bana aşıksın biliyorsun değil mi
Sessizce ağladım
Kimseler kimseler görmeden
Geceler dar gelir
Yokluğun bana çok zor gelir

Söz: Orçun Bora Kurdoğlu Müzik: Aydın Kara

seyyah1906

seyyah1906

Çeşitli haberler teknoloji haberleri sağlık haberlerinden oluşan video blogu
Ana sayfaya gitmek için →

Hiç yorum yok:
Write comments

FİKRİNİ SÖYLE

© 2014 Video blogunuz. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.