7/10/2011

bülent ersoy ne istiyorsunuz benden aldığınız yetmedimi bıkmadınız istemekten yıllar

    7/10/2011 02:37:00 ÖS   No comments

bülent ersoy ne istiyorsunuz benden aldığınız yetmedimi bıkmadınız istemekten yıllar üzdünüz beni yıllar şarkı sözleri ve video klibi



üzdünüz beni yıllar
Ne istiyorsunuz bende aldığınız yetmedi mi
Bıkmadınız istemekten size borcum bitmedim yıllar }2
Çaresizlik oldunuz hep beni darda koydunuz hep
Yerden yere vurdunuz hep insafınız yok mu yıllar yıllar

Erittiniz damla damla kopardınız sayfa sayfa
Çağlattınız dalga dalga ezdiniz beni yıllar
Üzdünüz beni yıllar

Dertlerimi bilmediniz çektiğimi görmediniz
Bana fırsat vermediniz sayenizde yaşamadım yıllar
Çaresizlik oldunuz hep beni darda koydunuz hep
Yerden yere vurdunuz hep insafınız yok mu yıllar yıllar

seyyah1906

seyyah1906

Çeşitli haberler teknoloji haberleri sağlık haberlerinden oluşan video blogu
Ana sayfaya gitmek için →

Hiç yorum yok:
Write comments

FİKRİNİ SÖYLE

© 2014 Video blogunuz. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.