5/10/2011

kamuran akkor zehroldu içimde binbir umutlar yaşadımmı ben bilemedim

    5/10/2011 01:41:00 ÖÖ   No comments

Zehir Oldu içimde Bir Bir Umutlar Yaşadım mı Ben Bilemedim Herkes Sordu Seni Bana kamuran akkor yaşadımmı ben bilemedim şarkı sözleri ve video klibi



yaşadımmı ben bilemedim
Zehir Oldu içimde Bir Bir Umutlar

Yaşadım mı Ben Bilemedim

Herkes Sordu Seni Bana

Biz Ayrıldık Diyemedim

Diyemedim, Diyemedim

Hitsarkisozlerim.com

Biz Ayrıldık Diyemedim

Diyemedim

Ümitle Başladı Seninle Aşkımız

Neden Ayrıldık Bilemedim

Herles Sordu Seni Bana

Biz Ayrıldık Diyemedim

Diyemedim, Diyemedim

Ümitle Başladı Seninle Aşkımız

Neden Ayrıldık Bilemedim

Senden Ayrı Bu Dünyada

Ne Yaptımsa Gülemedim

Diyemedim, Diyemedim

Biz Ayrıldık Diyemedim

Diyemedim, Diyemedim

Biz Ayrıldık Diyemedim

seyyah1906

seyyah1906

Çeşitli haberler teknoloji haberleri sağlık haberlerinden oluşan video blogu
Ana sayfaya gitmek için →

Hiç yorum yok:
Write comments

FİKRİNİ SÖYLE

© 2014 Video blogunuz. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.