3/16/2011

ibrahim tatlıses feleğin sillesi beni yine vurdu yerden yere kötü kader

    3/16/2011 05:38:00 ÖS   No comments

Felegimin Silesi beni yine vurdu yerden yere, minnet etmem ben ibrahim tatlıses feleğin sillesi beni yine vurdu yerden yere kötü kader şarkı sözleri ve video klibi



yerden yere kötü kader
Felegimin Silesi beni yine vurdu yerden yere, minnet etmem ben felege kaderim kötüymüs benim, bu ne kader kötü kader agliyorum gözyasim yok yolla gitsem yoldasim yok dert dökecek sirdasim yok. Bu ne kader kötü kader görülmemis böyle kader yasamayi unutturdu yüregime koydu keder.

Bir gün yüzüm gülmeyecek gözyaslarim dinmeyecek hasta etti o yar beni ölsem bile gelmeyecek.Bu ne kader kötü kader agliyorum gözyasim yok yolla gitsem yoldasim yok dert dökecek sirdasim yok. Bu ne kader kötü kader görülmemis böyle kader yasamayi unutturdu icerime koydu keder.

seyyah1906

seyyah1906

Çeşitli haberler teknoloji haberleri sağlık haberlerinden oluşan video blogu
Ana sayfaya gitmek için →

Hiç yorum yok:
Write comments

FİKRİNİ SÖYLE

© 2014 Video blogunuz. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.