11/24/2010

zülfü livaneli karlı kayın ormanında yürüyorum geceleyin

    11/24/2010 08:11:00 ÖS   No comments

Karlı kayın ormanında yürüyorum geceleyin. Efkârlıyım, efkârlıyım, elini ver, nerde elin? zülfü livanaeli karlı kayın ormanında şarkı sözleri ve video klibi



karlı kayın ormanında
Karlı kayın ormanında
yürüyorum geceleyin.
Efkârlıyım, efkârlıyım,
elini ver, nerde elin?

Memleket mi, yıldızlar mı,
gençliğim mi daha uzak?
Kayınların arasında
bir pencere, sarı, sıcak.

Ben ordan geçerken biri :
Amca, dese, gir içeri.
Girip yerden selâmlasam
hane içindekileri.

Yedi tepeli şehrimde
bıraktım gonca gülümü.
Ne ölümden korkmak ayıp,
ne de düşünmek ölümü.

seyyah1906

seyyah1906

Çeşitli haberler teknoloji haberleri sağlık haberlerinden oluşan video blogu
Ana sayfaya gitmek için →

Hiç yorum yok:
Write comments

FİKRİNİ SÖYLE

© 2014 Video blogunuz. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.