11/20/2010

selda bağcan ağıtlar yakmayın adıma ben ölmedim ölmeyeceğim

    11/20/2010 09:21:00 ÖS   No comments

Geçici ayrılık benimkisi İlk yaz çiçeğine gebeyim Ağıtlar yakmayın Adıma Ben ölmedim ölmeyeceğim selda bağcan sıcak saklayın gecelerimi şarkı sözleri ve video klibi



Sıcak saklayın gecelerimi
Geçici ayrılık benimkisi
İlk yaz çiçeğine gebeyim
Ağıtlar yakmayın Adıma
Ben ölmedim ölmeyeceğim

Sıcak saklayın gecelerimi
Karlar altından çıkıp geleceğim
Düşlerinizin ateşinden
Ilık bir rüzgar gibi eseceğim

Sıcak bir çay demleyin üstüne
Aç çocuk gibi besleyin sobayı
Nasıl tütüyorsanız gözlerimde
Öylece tütsün buharı

Can canım canlarım
Hazır mı koynunuzda yerim
Gün olur gecikmiş çocuk gibi
Bağıra çağıra gelirim

seyyah1906

seyyah1906

Çeşitli haberler teknoloji haberleri sağlık haberlerinden oluşan video blogu
Ana sayfaya gitmek için →

Hiç yorum yok:
Write comments

FİKRİNİ SÖYLE

© 2014 Video blogunuz. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.