11/16/2010

rafet el roman ben nerde yanlış yaptım bir damla sevgi

    11/16/2010 08:16:00 ÖS   No comments

Ben nerde yanlış yaptım Seviyorsundur sandım Bir damla sevgi için Sana yalvardım yakardım Yanlış yaptım seviyorsundur sandım rafet el roman bir damla sevgi şarkı sözleri ve video klibi



bir damla sevgi
Ben nerde yanlış yaptım
Seviyorsundur sandım
Bir damla sevgi için
Sana yalvardım yakardım
Yanlış yaptım seviyorsundur sandım
Bir damla sevgi için
Sana yalvardım yakardım olmadı...
Umutlar bitti bir anda tükendi
Sonunda yoruldum
Bitiyormuş sevgiler aahh aldandım
Olmaz biliyorum artık
Sevemezsin eskisi gibi yine
Geçen her günümde kahroldum
Aahh harcandım...
Çağırsam geri gelirmi
Bitti herşey

Eskisi gibi yaşanırmı ben nerde yanlış yaptım
Seviyorsundur sandım

Album: Gönül Yarası (2006)

seyyah1906

seyyah1906

Çeşitli haberler teknoloji haberleri sağlık haberlerinden oluşan video blogu
Ana sayfaya gitmek için →

Hiç yorum yok:
Write comments

FİKRİNİ SÖYLE

© 2014 Video blogunuz. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.