11/07/2010

bergen tanrım kötü kullarını sen affetsen ben affetmem

    11/07/2010 06:07:00 ÖS   No comments

Tanrım kötü kullarını Sen affetsen ben affetmem Bütün zalim olanları Sen affetsen ben affetmem Bergen ben affetmem şarkı sözü ve video klibi



sen affetsen ben affetmem
Tanrım kötü kullarını
Sen affetsen ben affetmem
Bütün zalim olanları
Sen affetsen ben affetmem

Bütün zalim olanları
Sen affetsen ben affetmem

Sen tanrısın, affedersin
Bağışlarsın, kulum dersin
Sen tanrısın, affedersin
Bağışlarsın, kulum dersin

Neler çektim, sen bilirsin
Sen affetsen ben affetmem
Sen affetsen ben affetmem

Bütün zalim olanları
Sen affetsen ben affetmem

Ağlatıp da gülenleri
Terk edip de gidenleri
Sevilip de sevmeyenleri
Sen affetsen ben affetmem

Sevilip de sevmeyenleri
Sen affetsen ben affetmem

Ümidimi kıranları
Bu dünyayı yakanları
Ümidimi kıranları
Bu dünyayı yakanları

Dar günde bırakanları
Sen affetsen ben affetmem
Sen affetsen ben affetmem

Boynu bükük koyanları
Sen affetsen ben affetmem

seyyah1906

seyyah1906

Çeşitli haberler teknoloji haberleri sağlık haberlerinden oluşan video blogu
Ana sayfaya gitmek için →

Hiç yorum yok:
Write comments

FİKRİNİ SÖYLE

© 2014 Video blogunuz. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.