10/23/2010

zeki müren sen benim eski değil eskimeyen dostumsun

    10/23/2010 11:35:00 ÖS   No comments

zeki müren eski dost düşman olmaz diye sitem etme ayrılığın yükünü yalnız bana yükleme ne zaman gelirsen gel başıma tac olursun sen benim eski değil eskimeyen dostumsun şarkı sözü ve video klibi



eskimeyen dostumsun
Ne söylesen sen haklısın,
Aylar varki görülmedik
Bir köşede oturupta, bir
Kadehi bölüşmedik
Kim ayırdı bizi bizden,
Kadere dur diyemedik
Ne yazık ki o günlerin
Değerini bilemedik

Eski dost düşman olmaz
Deyipte sitem etme
Ayrılığın yükünü
Yalnız bana yükleme
Ne zaman gelirsen gel
Başıma tac olursun
Sen benim eski değil
Eskimeyen dostumsun

Yollarımız ayrı ayrı
Kalplerimiz bir olsa da
Herşey seni hatırlatır
Kurumuş bir gül olsa da
Kim ayırdı bizi bizden,
Kadere dur diyemedik
Ne yazık ki o günlerin
Değerini bilemedik

seyyah1906

seyyah1906

Çeşitli haberler teknoloji haberleri sağlık haberlerinden oluşan video blogu
Ana sayfaya gitmek için →

Hiç yorum yok:
Write comments

FİKRİNİ SÖYLE

© 2014 Video blogunuz. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.