10/23/2010

zeki müren gayri dayanamam ben bu hasrete

    10/23/2010 11:20:00 ÖS   No comments

zeki müren gayri dayanamam ben bu hasrete ateşin aşkına canım yakma çıramı ya benide götür ya sende gitme şarkı sözü ve video klibi



gayri dayanamam ben
Gayrı dayanamam ben bu hasrete
Ya beni de götür ya sen de gitme
Ateş-i aşkınla yakma çıramı
Ya beni de götür ya sen de gitme

Sen gidersen kendim berdar ederim
Bülbül gül dalına konmaz niderim
Elif Kaddim büker kemend ederim
Ya beni de götür ya sen de gitme

Yar sineme vurdun kızgın dağları
Viran koydun mor sümbüllü bağları
Hüseyin'im geçiyor gençlik çağları
Ya beni de götür ya sen de gitme

Bozlak. Çorum, Alaca'ya aittir. Ali İhsan Erdoğan tarafından derlenmiştir.


seyyah1906

seyyah1906

Çeşitli haberler teknoloji haberleri sağlık haberlerinden oluşan video blogu
Ana sayfaya gitmek için →

Hiç yorum yok:
Write comments

FİKRİNİ SÖYLE

© 2014 Video blogunuz. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.