9/16/2010

oğuz yılmaz dur gitme demeye varmadı

    9/16/2010 10:37:00 ÖS   No comments

Oğuz Yılmaz Dur gitme demeye varmadı dilim hasretini içtim ben kanan kana sonra isyan ettim gurbet yoluna şarkısı 2010



demeye varmadı dilim
Dur gitme demeye varmadı dilim
ßir düğüm atıldı şu boğazıma
Çaresizce sana elvada dedim
Sonra isyan ettim gurbet yoluna

Ardından divane dediler bana
Aşkınla yaşadım güldüler bana
Hasretini içtim ben kana kana
Sonra isyan ettim gurbet yoluna

Unuttum kaç mevsim geçti böylece
Kaç gece ağladım sensiz kaç gece

Kahrolurum mutlu bir çift görünce
Sonra isyan ettim gurbet yoluna

Ardından divane dediler bana
Aşkınla yaşadım güldüler bana
Hasretini içtim ben kana kana
Sonra isyan ettim gurbet yoluna

AKKAYA

AKKAYA

Çeşitli haberler teknoloji haberleri sağlık haberlerinden oluşan video blogu
Ana sayfaya gitmek için →

Hiç yorum yok:
Write comments

FİKRİNİ SÖYLE

© 2014 Video blogunuz. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.