9/20/2010

mavi otuzuna kolay gelinmiyor

    9/20/2010 06:52:00 ÖS   No comments

mavi otuzuna kolay gelinmiyor bıraktığın şişeden elimi kestim şarap gibi kanım sanadır alışmışım soldan sağa geçemedim yatağımda yanım sanadır sarkı söz ve video klibi



kolay gelinmiyor
bıraktığın şişeden elimi kestim

şarap gibi kanım sanadır

alışmışım soldan sağa geçemedim

yatağımda yanım sanadır



vapurda galatayı seyre dalmam sanadır

rüzgara karşı dağlara karşı duruşum sanadır



şu burukluğum durgunluğum mutsuzluğum sanadır



biliyorum artık alışığım

biliyorum acıdan büyünmüyor

yinede bir ders çıkarmam lazım

otuzuna kolay gelinmiyor



bıraktığın şişeden elimi kestim

şarap gibi kanım sanadır

alışmışım soldan sağa geçemedim

masamızda yerim sanadır



bu akşam batan ayı seyre dalmam sanadır

düşmana karşı dostlara karşı susuşum sanadır



şu burukluğum durgunluğum mutsuzluğum sanadır

biliyorum artık alışığım

biliyorum acıdan büyünmüyor

yinede bir ders çıkarmam lazım

otuzuna kolay gelinmiyor

AKKAYA

AKKAYA

Çeşitli haberler teknoloji haberleri sağlık haberlerinden oluşan video blogu
Ana sayfaya gitmek için →

Hiç yorum yok:
Write comments

FİKRİNİ SÖYLE

© 2014 Video blogunuz. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.