9/20/2010

gülden karaböcek gözümde canlanır koskoca mazi dilek taşı

    9/20/2010 07:25:00 ÖS   No comments

Gülden Karaböcek Gözümde canlanır koskoca mazi Sevdiğim nerede ben neredeyim Suçumuz neydiki ayrıldık böyle Kaybolmuş benliğim, ben ne haldeyim



koskoca mazi dilek taşı
Gözümde canlanır koskoca mazi
Sevdiğim nerede ben neredeyim
Suçumuz neydiki ayrıldık böyle
Kaybolmuş benliğim, ben ne haldeyim

Efkarım birikti sığmaz içime
Bin sitem etsemde azdır kadere
Gülmeyi unutan yaşlı gözlere
Mutluluktan bir haber ver dilektaşı

Bir hayal tufanı eser başımda
Hangi yana baksam durur karşımda
Artık tüm umutlar yabancı bana
Onu aramaktan ben ne haldeyim

Söz : Ali Tekintüre
Müzik : Gülden Karaböcek

AKKAYA

AKKAYA

Çeşitli haberler teknoloji haberleri sağlık haberlerinden oluşan video blogu
Ana sayfaya gitmek için →

Hiç yorum yok:
Write comments

FİKRİNİ SÖYLE

© 2014 Video blogunuz. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.