9/20/2010

gülden karaböcek biricik sevdiğin ben olmalıydım

    9/20/2010 07:30:00 ÖS   No comments

O sevgi en başta benim hakkımdı, Biricik sevdiğin ben olmalıydım, Gönlüne başkası girmemeliydi, Tanrı'dan dileğin ben olmalıydım.



sevdiğin ben olmalıydım
O sevgi en başta benim hakkımdı
Biricik sevdigin ben almalıydım.
Gonlune baskası girmemeliydi
Tanrıdan dileğim ben olmalıydım

O sevgi en başta benim hakkımdı
Biricik sevdigin ben almalıydım.
Gonlune baskası girmemeliydi
Tanrıdan dileğim ben olmalıydım

Ellerin ellerinde bulusmalıydı
Gozlerim gozlerinde konusmalıydı
Kalbim kalbimde ağlaşmalıydı
Boynuna sarılan ben olmalıydım

Ben olmalıydıım ben olmalıydıım
Sevilen özlenen ben olmalıydım
Seni bir başkası sevmemeliydi
Kalbininsahibi ben olmalıydım
Ben olmalıydıım ben olmalıydıım
Sevilen özlenen ben olmalıydım
Seni bir başkası sarmamalıydı
Kalbinin sahibi ben olmalıydım

Ellerin ellerinde bulusmalıydı
Gozlerim gozlerinde konusmalıydı
Kalbim tek kalbimde ağlaşmalıydı
Boynuna sarılan ben olmalıydım

Ben olmalıydım ben olmalıydım
Boynuna sarılan ben olmalıydım


Söz & Müzik : Ali Tekintüre

AKKAYA

AKKAYA

Çeşitli haberler teknoloji haberleri sağlık haberlerinden oluşan video blogu
Ana sayfaya gitmek için →

Hiç yorum yok:
Write comments

FİKRİNİ SÖYLE

© 2014 Video blogunuz. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.