9/20/2010

gülden karaböcek bakta gör halimi sürünüyorum

    9/20/2010 07:21:00 ÖS   No comments

Gülden Karaböcek Döndürsene beni senin yoluna Kahreden dünyamda sürünüyorum Huzursuz geceler korkulu düşler Bakta gör halimi sürünüyorum



gör halimi sürünüyorum

Döndürsene beni senin yoluna Kahreden dünyamda sürünüyorum Huzursuz geceler korkulu düşler Bakta gör halimi sürünüyorum Ne bir sevenim var ne seven bir kalbim Ellerim bağrımda perişan kaldım Birgün değil sana hergün yalvardım Duymadın sesimi sürünüyorum Avutma her güne bin ümit verip Ağlatıyor sonra hüsranlar gelir Baştan yarat beni dertten eleyip Acı bu halime sürünüyorum Ne bir sevenim var ne seven bir kalbim Ellerim bağrımda perişan kaldım Birgün değil sana hergün yalvardım Duymadın sesimi sürünüyorum Söz : Ali Tekintüre Müzik : Gülden Karaböcek

AKKAYA

AKKAYA

Çeşitli haberler teknoloji haberleri sağlık haberlerinden oluşan video blogu
Ana sayfaya gitmek için →

Hiç yorum yok:
Write comments

FİKRİNİ SÖYLE

© 2014 Video blogunuz. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.