11/18/2010

ibrahim tatlıses aşka doğan güneşmiydi sevdalandım

    11/18/2010 08:41:00 ÖS   No comments

boz bulanik seller gibi dag basinda guller gibi erisilmez dusler gibi sevdalandim sevdalandim ibrahim tatlıses sevdalandım şarkı sözleri ve video klibi



doğan güneşmiydi sevdalandım
boz bulanik seller gibi
dag basinda guller gibi
erisilmez dusler gibi
sevdalandim sevdalandim

gozler baska kirpik baska
bakislarin bir bambaska
nasil dusmez gonul aska
sevdalandim sevdalandim

derin bahar yeli gibi
sanki ilk yaz gulu gibi
bir esmere deli gibi
sevdalandim sevdalandim

dunya dursun kalbim dursun
sevincimi herkes duysun
canim benim canim olsun
sevdalandim sevdalandim

gozler baska kirpik baska
bakislarin bir bambaska
nasil dusmez gonul aska
sevdalandim sevdalandim

İbrahim Tatllıses – Ben Aşk İçin Ölürüm - Sevdalandım (Barış Müzik) - Söz: Şakir Askan - Müzik: Burhan Bayar

seyyah1906

seyyah1906

Çeşitli haberler teknoloji haberleri sağlık haberlerinden oluşan video blogu
Ana sayfaya gitmek için →

Hiç yorum yok:
Write comments

FİKRİNİ SÖYLE

© 2014 Video blogunuz. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.