9/17/2010

ferdi tayfur susadım çeşmeye varmaz olaydım

    9/17/2010 11:07:00 ÖS   No comments


ferdi tayfur susadım çeşmeye varmaz olaydım sözleri ve şarkısı Susadım çeşmeye varmaz olaydım Elinden bir tas su içmez olaydım Yolum düştü köyünüzden geçmez olaydım Gelmez olaydım güzel yüzüne bakmaz olaydım




çeşmeye varmaz olaydım
Ferdi Tayfur – Çeşme şarkısının sözleri

Susadım çeşmeye varmaz olaydım
Elinden bir tas su içmez olaydım
Yolum düştü köyünüzden geçmez olaydım

Gelmez olaydım güzel yüzüne bakmaz olaydım

Çeşmenin başına bir güzel inmiş
Eğilmiş zülfünü suya düşürmüş
Mevlam bu güzeli kime yar etmiş
Gelmez olaydım güzel yüzüne bakmaz olaydım

Gönülden gönüle gözler yol bulur
Aşıkların yüreğinde ateş kor olur
Bir garibim bu yerlerde vuran çok olur
Gelmez olaydım güzel yüzüne bakmaz olaydım


AKKAYA

AKKAYA

Çeşitli haberler teknoloji haberleri sağlık haberlerinden oluşan video blogu
Ana sayfaya gitmek için →

Hiç yorum yok:
Write comments

FİKRİNİ SÖYLE

© 2014 Video blogunuz. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.