8/14/2011

gülden karaböcek bakarsan anlarsın sen eğer ağlıyorsam yaşıyorum ben

    8/14/2011 10:38:00 ÖS   No comments

gülden karaböcek bakarsan anlarsın sen eğer ağlıyorsam yaşıyorum ben şarkı sözleri ve video klibi



ağlıyorsam yaşıyorum ben
gülden karaböcek bakarsan anlarsın sen eğer ağlıyorsam yaşıyorum ben şarkı sözleri:

Bakarsan anlarsın gözlerime sen
Eğer ağlıyorsam yaşıyorum ben
Bu benim kaderim doğduğum günden
Eğer ağlıyorsam yaşıyorum ben

Dertliyim inleyen bir keman gibi
Mutluluk gönlüme bir düşman gibi
Hayatım ağlatan bir roman gibi
Eğer ağlıyorsam yaşıyorum ben

En acı dertleri attım içime
Ümitsiz aşkımı gömdüm kalbime
Çaresiz ağlarım kendi halime
Bilki ağlıyorsam yaşıyorum ben

Dertliyim inleyen bir keman gibi
Mutluluk gönlüme bir düşman gibi
Hayatım ağlatan bir roman gibi
Eğer ağlıyorsam yaşıyorum ben

Söz : A. Selçuk İlkan Müzik : Osman Bayşu

seyyah1906

seyyah1906

Çeşitli haberler teknoloji haberleri sağlık haberlerinden oluşan video blogu
Ana sayfaya gitmek için →

Hiç yorum yok:
Write comments

FİKRİNİ SÖYLE

© 2014 Video blogunuz. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.