7/10/2011

bülent ersoy baharı bekleyen kumrular gibi sende beni bekle sakın unutma

    7/10/2011 02:06:00 ÖS   No comments

bülent ersoy baharı bekleyen kumrular gibi sende beni bekle sakın unutma şarkı sözleri ve video klibi



baharı bekleyen kumrular
Baharı bekleyen kumrular gibi
Sen de beni bekle sakın unutma
Ellerin havada gözlerin yolda
Bir Tanrıyı bir de beni sakın unutma

Çınladın durdun kulaklarımda
Süzülen yaştın yanaklarımda
Bir şarkı oldun dudaklarımda
Senin ismini söyledim durdum

Ben de unutamam geçse de yıllar
Seviyorum seni dünyalar kadar
Dudaklarımda ismin gözümde yaşlar
Bir Tanrıyı bir de beni sakın unutma.

seyyah1906

seyyah1906

Çeşitli haberler teknoloji haberleri sağlık haberlerinden oluşan video blogu
Ana sayfaya gitmek için →

Hiç yorum yok:
Write comments

FİKRİNİ SÖYLE

© 2014 Video blogunuz. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.